Kívánságlista

Lepkevár dobott nekem egy karácsonyi labdát. És én végülis úgy döntöttem, elkapom. Azért jöttem, hogy ünnepeket kívánjak, mert most már biztos alámerülök a készülődésbe, hangulatba, lelkületbe, és már napok óta úgy érzem, nincs olyan megosztani valóm, ami ide kívánkozik. De azért ebbe a játékba belemegyek.

Nem is gondolkoztam idén, hogy minek örülnék karácsonyra, pedig szoktam. Szóval idén tényleg elkaptam az ünnep hangulatát. Most az első dolog, ami konkrétan eszembe jutott, hogy olyan ajándékot tudjak adni az én drága férjemnek, aminek ő valóban örül, amivel eltalálom. Az utóbbi időben úgy érzem, ez nem szokott sikerülni, és most sem voltam túl fantáziadús.

Aztán szeretnék békés karácsonyt, szeretném, ha meg tudnám görbíteni a teret, és ezzel lehetővé tenni, hogy az összes szerettünket végig tudjuk látogatni, és még a kis nagycsaládunkra is lenne közös idő. (Lehet, hogy lustanyu hátsója már görbíti, egy időben dolgozott rajta, meg kellene kérdeznem tőle...) És ha lehet, akkor nem csak karácsonykor, hanem máskor is, mert egyre nehezebb a három gyerekkel járni az országot. Szeretném, ha ahelyett, hogy egyre kevesebbet találkozunk a "régi" családjainkkal, egyre többet legyünk együtt, és ezt (az utazásokat) ne kelljen aztán napokig kiheverni.
Szeretném, ha Nándit megérteném. És hogy sose felejtsem el, hogy a gyerekeim gyerekek, és ne várjam el tőlük, hogy nagyobbként viselkedjenek, mint amekkorák. Tulajdonképpen türelmet is kérhetnék. Sokat. Vagy talán inkább azt kívánnám, hogy olyan anyuka legyek, amilyen szeretnék lenni :) Vagy méginkább: szeretném, ha a gyerekeim boldogok lennének, csak keveset sírnának. És azért szófogadóak is lehetnek. Lehet, hogy 30 órás napot kellene kívánnom? Az megoldana mindent. Akkor lenne idő oviban lenni, játszani közösen, elvégezni a tennivalókat, és még aludni is. Szeretnék 8 órát aludni egyben...
És senki ne legyen beteg, akit szeretek. Kicsit sem, de ha nagyon nem, azzal már teljesen kiegyezek.
Szeretnék rendes is lenni. Azt kívánom, hogy úgy folyjon ki a rend a kezem alól, mint anyósomnak. Lehet, hogy ő nem is ember, hanem valami tündér, és amerre megy, ijedtükben kiegyenesednek a szőnyegek, helyükre csúsznak a székek, és maguktól a kukába vándorolnak a csokipapírok meg papírzsebkendők. Akkor tündér szeretnék lenni.
Szeretnék akaraterőt, hogy le tudjak fogyni. Persze mehet varázsütésre is. Az, hogy csomó ehető ajándékot készítettem karácsonyra, megint plusz három kilót eredményezett... Tesztelni kellett. Muszáj volt. :) Szóval most megint 10 kilóval kevesebb szeretnék lenni.
Néha szeretnék a lottón is nyerni, de igazándiból teljesen elégedett vagyok, ha van munka. Valami értelmes munkát magamnak is kívánnék... Ha már munka, legyen itthoni, amihez csak néha kell bemenni egy munkahelyre. Boldog lennék, ha többet látnánk Gergőt. A tudat, hogy itthon van, még ha nem is beszélhetünk vele, mert dolgozik, már jó. Mondjuk van egy egész reális vágyam is: hogy az egyik iPhone-ra írt programját kapják már fel, és legyen kasszasiker :) Persze, ha neki is örömet akarok szerezni, akkor lottó ötöst kéne kívánnom. És akkor jön az évek óta tartó vágy, a Balaton mellé költözni...
Szeretném, ha a 10. házassági évfordulónk kicsit különlegesebb lenne.
Szeretném, ha Gergővel el tudnánk felejteni a szomszéddal történteket. Vagy másik házban élni. De már kezek gyökeret verni, úgyhogy jobb lenne az elfelejtés.
Na, kezdek gondolkozni, és egyre több ilyen jut eszembe. Befejezem. Hosszú még a lista. Érdekes, pedig boldog vagyok. Nagyon. Most az jutott eszembe, hogy inkább köszönnöm kellene... Annyi köszönnivalóm van!!! Minden egyes kívánságot meg tudnék fordítani. Hálás vagyok, hogy van szerető férjem, akit meg szeretnék ajándékozni. Hálás vagyok, hogy nagy a család, hogy van kivel találkozni, hogy van autónk, amivel el tudunk menni... Na, majd karácsony után indítok egy évvégi-újéveleji játékot, ki mit köszönhet meg az elmúlt évben... Le lehet csapni az ötletre, és megelőzni! Legyen továbbadós játék, jó? Hogy minél többen kikeressék a jót a neheézségek közül :)

És én is passzolom ezt a kívánságos játékot még az utolsó pillanatban
Orbisnak
noracskanak
gaby erikának
ilgyának
dharmának
Erikának
4Gyereknek

 Ha nincs időtök, nem fogok megsértődni, hogy elakad. Hiszen mindjárt karácsony!


Kívánok minden kedves olvasómnak és idetévedőnek nagyon boldog, áldott ünnepet, sikerüljön mindenkinek pont olyanra, mint szeretné!

Csak ne felejtse el senki, hogy nem attól lesz szép, hogy olyan, mint eltervezzük. A gyerekek örülnek a mélyhűtőből kisütött falatkának is (sőt) , és akkor is boldogok, ha kosz van a kanapé alatt. A szívünkben legyen az ünnep. A külsőségek nem olyan fontosak.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 megjegyzés:

Orbis írta...

Mennyi kívánság :) Na majd mindjárt átgondolom...

Unknown írta...

Köszönöm, hogy rám is gondoltál!
Ami a kívánságokat illeti, pár egyezést látok a tieiddel: 8 ora nyugodt alvás, egy neki is megfelelő ajándék, a páromnak, hogy szeretteimet, és nem csak őket, minden rosz elkerűlje... és még folytathatnám, de majd a blogomon.
Békés, boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok Neked és kedves családodnak!

Bartos Erika írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám! Este átgondolom és teszek fel bejegyzést! Áldott, békés karácsonyt kívánok Neked és kedves családodnak! (Nándinak még külön egy puszit a kis homlokára!) Erika

dharma írta...

Húúúú...köszönöm! Mostanában nagyon rám (ránk) jár a rúd :( Úgyhogy van mit kívánni,át is gondolom,h önthetném ezt szavakba. Puszilom a nagy család kis és nagy tagjait és békés Karácsonyt kívánok!!!

ilgya írta...

Kedves Kikocs! Én is csak megköszönni tudom,hogy rajta vagyok a listádon,igazán kedves tőled.
Sajnos nem úgy alakult,hogy telejsíteni tudjam ,de Neked is megígérem (lehet felelőtlenül),hogy jövök egy kívánságlistával,amin szerepelnek majd az én kéréseim.
Ezúton szeretnék további békés,boldog meghitt karácsonyt kívánni az egész család számára!!!!!

Megjegyzés küldése