Fodrász három gyerekkel...

Halaszthatatlanná vált, hogy egy fodrász végre megstuccolja a fejemet, és főleg Nándiét. Nándit nem vagyok képes levágni, kb. annyira vagyok esélyes, mintha egy kismajommal próbálkoznék. Ritkán dolgozik a fodrász itt alsón, így megörültem, hogy a héten hétfőn reggel tud minket fogadni, és Heni is elvállalta, hogy felügyeli Misit meg Nándit, amíg én szépülök, meg Misit, amíg Nándit tollazzuk.

Azonban itt közbeszólt az élet. Kezdődött azzal, hogy Réka nem ment ma oviba, mert köhög, taknyos. Aztán pedig azzal, hogy esett az eső. Mivel Réka beteg, kizárt a zárt terű felügyelet. Mivel esik, a külső. Úgyhogy kénytelen voltam a három gyerek társaságában elmenni. Ráadásul odamentünk a megbeszélt időre, és valaki bevágódott előttünk, aki késett (állítólag), így még el kellett mennünk időt tölteni.

Vittem inni, kekszet, laptopot mesével, játékot... így valahogy túléltük, összesen háromnegyed órát voltunk lent, ennél Misi persze kevesebbre van hitelesítve babakocsiba kötözve, a végén már eléggé izzadtunk, de sikerült mindkettőnket lenyírni. Aminek előbb kellett volna a fodrász csajnak eszébe jutni, az a hajcsavaró volt. Az utolsó 10 percet úgy vészeltük át, hogy kapott három különböző méretűt Misi, és azokat pakolta egymásba. Réka meg Nándi viszonylag elfogadhatóan viselkedtek, nem bontották le a kozmetika részt sem, csak a pedikűrös görgős padján rodeóztak kicsit :)

Nem vállalnám be szívesen még egyszer. Inkább megnövesztem a hajam...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése