Éljen Hajni és Zsolti!

Már meg akartam írni ezt a bejegyzést, csak valahogy nem jött össze.
Szóval éljen Hajni és Zsolti, akik április 24-én összekötötték az életüket papírforma szerint is! Szépek, ugye?



Az ő esküvőjükön voltunk a hétvégén, és meg kell mondanom, hogy nagyon jól éreztük magunkat.
Hajni cégének az irodájában laktunk, persze ott, ahol még nem lett kialakítva munkahely. Igazi gyerekparadicsom volt. Hatalmas betonos placc a motorozáshoz, fű a molyoláshoz, szaladgáláshoz, a raktár pedig leírhatatlan volt :) Rettentő sokat rodeóztak, a nagyobb tekercs tömlőkbe beleültek, nézték a targoncázást. (Ha valakinek ipari tömlő kell, csak szóljon, tudom, hol szerezhet jót, jó áron! :) )

Maga az esemény is nagyon szép volt, hiába, a testvérem :) Nekem a polgári esküvő nem jelent sokat, mégis nehéz volt visszatartanom a sírást. Szépek voltak, boldogok, sugároztak. Még a halálosan szörnyű  anyakönyvvezető is csak némileg tudta a negédeskedéssel meg mézmázzal lerontani a hangulatot. Halálosan idegesítő volt a hanghordozása, hangsúlyozása meg a többi. Brrrrr....

A vacsi is nagyon jó volt, vagyis inkább késői ebéd, igen finoman főztek. A gyerekek rohangáltak, és rontották a hely imidzsét, ami pedig valószínűleg (addig) elég jó volt. A legkedvesebb dolog nekem az volt, hogy a leves forró volt, de nekem odahoztak egy kisebb tálat, amiben nem olyan meleg volt, hogy a gyerekeknek ne kelljen fújogatni. Nem járunk gyakran étteremben, lehet, hogy ez szokás, én még nem találkoztam vele, és nagyon jól esett. A főpincér szerint ez természetes. Isten tartsa meg a jó szokásukat :)

Aztán volt afterparty, kipróbáltuk a társast, amit Antóval, Milánnal, Idával és Gergővel csináltunk, a Gazdálkodj okosan-t írtuk át nekik. A legtöbb mezőt és a szerencsekártyákat. Elég jókat röhögtünk, meg lestük Hajniékat, mit szólnak hozzá. Ők is röhögtek. Igyekeztünk az előző és jövendő életükből részleteket elkapni, talán sikerült :)

Akartam idemásolni a képeket, de mivel három napja van itt félben ez a bejegyzés, mégsem fogom... Nézzétek meg ide kattintva!
Feliratoztam, de különösen felhívom a figyelmet a csúszdás képekre. Nándi onnan lecsúszott. Tényleg. És az nem víz, hanem kavics... Elég durva szerintem.

Szóval sok sok boldogságot nekik, legyen hosszú a közös életük! :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése