Megint kaptam díjat.

Ami szerint született tehetség vagyok.





A szabályok szerint ellenvetés nélkül kell elfogadnom, így khm... hát muszáj elfogadnom ellenvetés nélkül. Pedig lenne gondolatom szabadkozásra :)


A díjat egyébként ORBISTÓL kaptam,  még a múlt héten, nagyon köszönöm, megtisztelsz! És ezzel újra eleget tettem egy szabálynak :)


Egy csomó szabály van még:


A szabályok - amivel szintén eleget teszek egy szabálynak:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül. (ugyeugye, volt ez már gond máshol is! :) )
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet. (én ide beírnám, hogy éééés, értesítem róla őket.. )

5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba


A (szerintem fura) teszt:
Név: Ildikó 

Becenév: kikocs 
Lakhely: Dunakeszi 
Születési hely: azé nemá...
Magasság: 173cm 
Névnap: március 10. (naptárban benne van...) 
Foglalkozás: Hát, most gyereket nevelek, de egyébként nemzetközi kapcsolatok szakreferens 
Testvérek: egy nővér, egy öccs és egy húg 
Anyanyelv: magyar 
Beszélt nyelvek: jelenleg leginkább magyar, és a babanyelvet többnyire értem, bár nem beszélem. Egyébként lehet, hogy tudok még valamennyit angolul, franciául szerintem már csak picikét, a németet meg az olaszt tuti kitolták a fejemből a pelenkák. Már nem értek meg egy-két mondatos szöveget írásban sem :( 
Gyűjtemény: minden, amit a gyerekek. Pónik, kisautók, kavicsok, csigák, ilyesmik. Talán a háztartási konyhagépeket :) Nagyon szeretem őket :) 
Kedvencek: ???? 
Cipőméret: 40-41 
Iskola: Hát jártam pár helyre... Az utolsó SZE Győr volt. 
Zsebpénz: (ennél a kérdésnél lettem teljesen biztos abban, hogy kiskorú, sőt valószínűsíthetően gyermekkorú találta ki ezt a blogdíjat) Többnyire találok a zsebemben valamennyi pénzt... Meg is lepődök, mikor a boltban derül ki, hogy nincs nálam egyátalán. Egyébként 1-2 ezer ft-nál többet a lakásban sem lehet fellelni többnyire, tiszta virtuális pénzügyeink vannak. 
Álom: Aludni... jelenleg nem tudok nagyon másra gondolni. Egyébként a Balatonnál lakni, úgy, hogy Gergőnek ne kelljen nap mint nap bejárni 8 órában dolgozni. Hanem otthon dolgozna. Vagy nyernénk a lottón. De ez már nem reális... 
Háziállatok: Gondolom, mikor Orbis beírta két törpehörcsögöt, nem a két lányára gondolt. Így én is Brútusz kutyát és Cimbi cicát írom. (Pedig a törpehörcsög annyira jó szó egy tomboló kiskölyökre...)


Akiknek pedig továbbküldeném, azok ezúttal leginkább (vélt) barátaim, virtulális barátaim, ismerőseim (helyes válasz aláhúzandó) akik még nem kapták meg ezt a díjat, hogy legyen valami koncepció. Gondolkozzanak ők is rajta, miért is született tehetségek, nem indoklom. :) 


Dharma
Beo
Demetnik
Leo 
Kocska
Zsuzsi


Köszi, hogy beavattok a tehetséges életetekbe! 
A zárt blogokat nem linkelem, úgysem éritek el :P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 megjegyzés:

Orbis írta...

Tényleg hülyék a kérdések :) Legalábbis nem sok értelmük van.
És valóban, írhattam volna 4 törpehörcsögöt is. Esetleg két törpehörcsögöt és két tasmán ördögfiókát :)

beo írta...

köszönöm, dharmától is megkaptam, de jelenleg nem tudom hol áll a fejem, ha megtaláltam, felteszem, köszönöm

Megjegyzés küldése