Hiányzik a blogom...

Miközben csinálom a dolgaim, csak fogalmazgatom a posztokat, mondatokat, hogy ezt vagy azt majd hogy fogom leírni. Aztán mindent felülír a vendégség, a konfliktus, a tennivaló, a házimunka, és nem csak a magamban megfogalmazott mondatok vesznek el, hanem még a címek, a témák is, amik olyan égetően fontosak voltak. A hétfői zöld gondolatomat például meg is írtam, de egyszerűen nem volt érkezésem posztolni, amikor időm lett volna, nem jutott eszembe.

Én meg csak sóhajtozom, hogy de szeretném átgondolni, megfogalmazni, leírni, és hogy fogom sajnálni, hogy ezek a jó kis részei az életünknek nyomtalanul fognak eltűnni. Néha vágyakozó pillantásokat vetek a laptopra, amit most be is csukok, megyek még egy szelet dinnyét adni, meg rebarbarás-almás pitét sütni, és franciasalátát, meg vacsorát adni, és megfürödni, és aztán romokat takarítani, mert jönnek a vendégek, akik nagyon jó, hogy jönnek. Akkor is, ha 2-kor mentek el az előzők.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Orbis írta...

Na igen, nyári szünet van, de mi is hiányoljuk már a bejegyzéseidet :) Fura mód én épp most találtam vissza a blogomhoz. Nekem is hiányzott már.

Megjegyzés küldése