Nándi kincsei

Amikor ezt a bejegyzést olvastam Daniellánál (bakkaéspepe) igen jót röhögtem. Nem tudtam akkor még, hogy minket is utolér ez a szenvedély. A különbség az, hogy én lefekvés előtt vagy felkelés után nagyjából ki szoktam pucolni az ágyat, és Nándi az alvás előtti kirohangálás alatt gyűjti be a kincseit. Gondoltam, egyik reggel csinálok én is egy leltárt. Most pont főleg kisebb dolgok voltak jelen Nándi hálótársaiként, így elfért. De volt olyan is az elmúlt hetekben, hogy az ágy szélén feküdt, és mikor megpróbáltam beljebb tolni, mindenféle zörgés, csörgés és teljes ellenállás volt a reakció, és egy játékosdoboznyi cuccot pakoltam ki, hogy elférjen a gyerek. Nem arról van szó, hogy szeret valamivel aludni.  Minden este mást és mást gyűjt be az ágyába. Bizonyos mennyiségű autó mindig van, cumi is képviselteti magát különböző számban (csak egyet használ, a többi csak kell, de rágottak, így nem veszi a szájába)  és a közlekedési lámpa is állandó vagy két hete.

Szóval a leltár
Takaró, párna, gyűrögető az alap. Ezek mind felnőtt méretűek, már ez is túlzás egyébként egy gyerekágyba, mindegy.
4 db mesekönyv
1 db Biblia
3 db cumi
1 db antik miniszámítógép
1 db székpárna
3 db gyűrögető (kicsi, kettő Misié)
1 db cumitartó
1 db labda
1 db játék közlekedési lámpa
1 db nyél ami letört a hámozóról
1 db pikachu
1 db csörgő
1 db mekis pingvin
1 nagy doboz gyurma
3 db kisautó (meg is lepődtem, hogy csak ennyi)
1 db játék babaitató
1 db plusz pizsamanadrág - ami nem rajta volt
1 db Réka gyöngyös szoknyája
1 db nagy kő
1 db playmobil káposzta
1 db szabászati hulladékrongy, szép színes

Az ágy mellett a földön voltak, így valószínűsíthetően korábban szintén az ágyban voltak:
1 db húzogatós játék
1 db babagyógyszeres flakon
1 db - azaz fél pár - kutyás bundapapucs
1 db konyharuha
1 nagy szivacsdarab
1 db vállfa
1 db gumicső darab

Ciki egyébként akkor van, mikor megengedem, hogy nálunk aludjon. Akkor nagyon gyakran kelek éjjel, és húzogatok ki mindenféléket a derekam alól...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése