Neveztem

Nem vagyok egy babaszépségversenyre nevezős anyuka. Gyönyörűek, tudom, akkor lepődök meg, ha valaki nem dicséri őket, bár nem kell a megerősítés, csak néha jó hizlalni az ember máját.

Tökéletesek, okosak és szépek. (és hangosak és elevenek)

De most egyet neveztem. Vagyis rögtön kettőt. Mert mind a két fiút neveztem a liberó arca versenyre. Ha valakinek van kedve, szavazhat rájuk, tudom, hogy ez kinek van több ismerőse verseny, viszont kaptam két pelenka-kedvezmény kupont, ami jól jön. És most néztem, Nándi képét már régebben töltöttem fel, rá érkezett 10 olyan szavazat, ami biztos nem ismerősé. Ez azért hízlalja a májam :) 600 gyerek közül.

Szavazhattok, nincs jelentősége, mert nem fogunk közönség díjat nyerni. Azért itt a link, ezeket a képeket töltöttem fel. Mert muszáj volt labdásat. Misi azonnal eldobja a labdát röhögve, ahogy a kezébe adom, így elég nehéz volt. Viszont boldogan kergette körbe a kis ásójával a kertben. Már csak egy ló kell hozzá, és kész is a lovaspóló.

http://liberoarcai.liberoklub.hu/kepek/?pid=2009032751

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése