Vágyak

Régóta tervezem egy olyan poszt megírását, amiben azt ecsetelem, mennyi dologra vágyok, ami jelenleg megvalósíthatatlannak tűnik, vagy olyan szintű szervezést igényel, ami túlzássá teszi magát a vágy kielégítését is. Ezek nem konkrétumok, általánosságok. Azért sem írtam meg eddig, mert azon kívül, hogy mennyire szeretnék aludni, gyakran nem is jut eszembe más. Gondoltam, 10 ilyent összeszedek, de mind a 10 annak ecsetelése többnyire, hogy hogy aludnék, mennyit és mikor. Szóval várat még magára ez az írás is.

De most éppen véletlen rákattintottam egy bannerre, ami ide vitt. És ezt az előadást is szeretném megnézni, de úgysem fogom. Úgy gondolom, a gyerekek kicsik még hozzá, nekik még nem való, egyedül nem mennék el, Gergőt úgysem érdekli, én meg vele szeretem megosztani az élményeimet, és úgysem tudjuk megszervezni, mert valami közbejön. Mindegy, nézze meg más, és mesélje el, milyen volt! :)

De a videót nézzétek meg!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése