Misivel itthon

Sajnos megbukott a Misi-lefoglaló szuperhatalom, a Teletubbies. Úgyhogy újabb olyan eszközt vetettem be, ami Rékánál már hatásosnak bizonyult: Boowát és Kwalát. Nem is írom le, mi ez, gyerekesek mindenképpen nézzék meg, kisebbeknek a dalokat, nagyobbaknak a játékokat is ajánlom. Rékáék is szívesen játszanak vele. És hallanak némi angol szót, az ő szintjükön, ami nem baj, állítólag ha ilyen kicsi korban hallják, ha nem is tanulják, jobb lesz a nyelvérzékük, vagy könnyebben tanulják azt a nyelvet, nem is tudom már...
Úgy néz ki, Misivel ugyanaz van, mint Rékával, hogy 100szor meg kell néznie valamit, hogy feldolgozza. ezért nem kötik le a hosszú mesék sem egyenlőre, ezeket a kis rövideket nézzük egymás után 100szor.
Viszont ezt közösen kell nézni, ezért én kicsiben itt írogatok közben a jobb felső sarokban :)

Szóval, az van, hogy jóval nagyobb a csend itthon, és szétszakadnom sem kell, viszont pontosan annyi időm van (vagyis nincs), mint amikor mind a hárman itthon vannak. Nyilván azért, mert amit a plusz teljesítendő kívánságok elvesznek, azt visszaadja az, hogy Misivel nem kell folyamatosan foglalkozni. Mert lekötik a testvérei is rövidebb ideig. Vagyis most éppen fordítva. Látszik, hogy nem vagyok kifejezetten koncentrált :)

Hogy hiányoznak-e neki a testvérei? Igen. Kiabál utánuk néha. Meg hozta a fogkeféket, hogy Réka, Nándi.  Meg este nyafogott, és mikor elmagyaráztam neki, hogy Réka meg Nándi most nem jönnek, de majd utánuk megyünk, békésen lefeküdt, és egyedül elaludt. Aludt is reggel háromnegyed6ig, ezzel megvolt a második átaludt éjszaka a 16 hónap alatt (kár, hogy én egykor tudtam csak elaludni :( ). Én meg elhatároztam még este, hogy kihasználjuk, hogy nincsenek itt a tesók, és leszoktatom az éjszakai cicizésről, hátha akkor elhagyja a keléseket, bár ugye ez már két gyereknél nem jött be, de tudjuk, hogy mindegyik máshogy működik. Erre átalussza az éjszakát. Mondjuk mondtam neki este, hogy nem lesz cici, úgyhogy fel se keljen, szót fogadott. Sőt, háromnegyed6kor kezébe adtam a cumisüveget, kiszippantotta a felét, és még hentergett fél7ig békésen.
Nézegeti a fényképeket is a tesóiról, megy velük hintázni, és nagyon aranyos. Alapvetően nagyon aranyos, mert nem idegesít fel senki, hogy rajta vezessem le, mikor ő csinál bosszantó dolgokat. Határozottan kevésbé érzem magam szaranyának :)

Azt pedig, hogy senki nem tépi ki a kezéből a játékokat, határozottan élvezi. Olyan játékokkal játszik, amikkel eddig nem tudott, pedig az övé. Meg hintázik a kendőhintán, ami egyébként állandó vita tárgya, ha egyik elkapja, mindnek az kell, forog, pörög, nagyon ügyes, jól elleste, hogy kell, teszek is videót. Ja, ezen a macskával is játszik kicsit (tényleg, nem kell valakinek a cica?)


Meg egy képet, mert így is hintázik, bár hiba volt megmutatni, hogy így is lehet, mert ehhez én is kellek :)



Tanul ugrálni, néha már sikerül is neki, de főleg csűrdöngölőre hasonlít, ahogy csinálja, egyik karját feltartja, és az egyik láb többnyire lenn marad. Néhány sikeres próbálkozás a videón látszik egyébként, de csal, mert ugye a hóna alatt fel van függesztve, így könnyű :) . Egyre kevésbé babásan fut, egyre nagyobbakat lép közben. És nagyon boldogan favonatozik. Borzasztó ügyes szerintem, és fél órát is elvonatozik, vagy még többet, csak néha kell neki segíteni, mert elakadnak az alagútban, ha túl erősen löki meg, kisiklik, meg persze az is felbosszantja, ha a mágnesesen kapcsolódó vonatok éppen azonos pólusát próbálja összeilleszteni, és azok taszítják egymást. Próbálja építeni a síneket, szétszedi, újra össze, vagy ha nem megy, akkor ugye én.

Voltunk ma sétálni Heniékkel, no, az nagyon jót tett neki, mindjárt nem kellett neki annyi anya, és nem akart eljönni, hanem akart bemenni utánuk motorozni. Szegény. Egyébként állandóan sétálna. Én nem annyira.

Rékáék jól vannak, jó nekik, és annyira szépen beszél! Olyan más telefonban, nagyon szépen artikulál, minden betűt kimond, büszke vagyok rá :)  Nézik a Tarzant, ez volt a fő téma, gyakorlatilag közvetített, hogy mi történik :) Azt hiszem, ha legközelebb megyünk az állatkertbe, sok időt fogunk a gorilláknál tölteni.

A nővérem betöltötte a 36 hetet, akármikor szülhet. Hurrá!!! Úgy izgulok már! :)

No, ezek vannak most hirtelen.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése