Telik az idő...

Tegnap megszületett a mamanetes fórumon, ahol azokkal írogatunk egymásnak, akikkel Misit szültük együtt az első kistesó. Leonak szívből gratulálok itt is, bár azt hiszem, mással van elfoglalva :)

Nekem pedig elég fura. Mert eddig, ha fórumon, ahova én írogattam, gyerek született, én is mindig babát vártam. Vagy éppen újszülöttem volt. Szóval valahol fura, de azért az eszemmel tudom, hogy dejó, hogy nem kell mindent újra kezdeni. Fáradt vagyok még mindig. :) Különös élmény úgy dackorszakot átélni, hogy nincs se pocak, se újszülött. Jobb. Határozottan. Bár elképzelhetetlen, mikor a földre veri magát a legkisebb királyfink, hogy lehet ennél rosszabb, de aztán eszembe jut, hogy lehet. :)

Misi pedig mindjárt két éves. Elképesztő.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése