Utolsó napok

Olvasom mindenfelé, hogy hiányzik a karácsonyi hangulat.
Nekem sikerült ráhangolódni, és nagyon remélem, hogy puha meleg jászolt készítettünk a kis Jézusnak a szívünkben.
A gyerekek visszaszámolnak, én is. Nem csak az ünnep miatt, kicsit azért is, hogy többet aludjak 5-6 óránál, mert természetesen hiába találtam ki rég, mit csinálok, szereztem be mindent, a történelem most is áthúzta a számításaimat, csomómindenre így sem lett idő.
Tegnap este, a csomagolás közben persze eszembe jutott, hogy rosszakat találtam ki, hogy nem fognak örülni, hogy mást, máshogy kellett volna... De az ajándékok már maradnak, és remélem azért kicsit örül majd mindenki. Kicsit mégis önzően jó adni, hiszen az öröm jár érte, nem? Ha nem örül a másik, akkor kicsit elromlik az adni jó. Vagy csak nálam?

A mai program a reggeli ügyintézős kör után: délelőtti semmittevés és gyerekszoba takarítás - gyerekek bölcsiben mind -, délután baráti karácsonyfadísz készítés Orbisékkal, aztán sógornővel összefutás és ajándékcsere, este talán Vörösmarty tér, és éjjel csomagolás újra.

Megyek is.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 megjegyzés:

Bartos Erika írta...

Én is szeretnék egy-két dolgot lelkileg letenni és befelé fordulni, kicsit hallgatni a csendet. Hetek óta azon dolgozok, hogy másokat segítsek a ráhangolódásban és ebben nagyon elfáradtam. Úgy tervezem, legkésőbb csütörtök reggelre jól leszek. :o) Erika

kikocs írta...

:) Remélem sikerül!
Nekem a csend lehetetlen. Ha csend van, elalszom :) A lelki készülésben nekem az segített most sokat, hogy reggelente meghallgattam rádión a rorátét. Elmenni csak egy-kettőre sikerült, mindig találtam kifogást... Ez volt az én "csendem".

Lepkevár írta...

Vár egy játék nálam! :)

Megjegyzés küldése