Adventi naptár

Update:
Itt megszerezheted a meséket, decemberben meg már én is elküldöm, ha írsz egy e-mailt:
http://segitsdaninak.blogspot.com/2010/10/adventi-naptar-kikocstol.html


------------------------------------------------------------------------------------

Tudom, hogy beteges, amit művelek, hiszen már július óta rendszeresen foglalkozok a karácsonyi készülődéssel. Bár ennek eddig igyekeztem kevés hangot adni.
És most a blogot is inkább naplónak használva magamat emlékeztetem arra, hogy valami olyan naptárat kellene idén csinálni, amit nem kifosztunk. Mint a jóság-díszes karácsonyfánkat, olyant kellene, hogy mire eljön az ünnep, szép legyen, ne elfogyjon.

Most hirtelen az jutott eszembe, hogy minden reggel keresés lenne, hogy hova dugtuk, és mondjuk lenne valami olyan is benne, amit aztán felteszünk a falra, vagy felépítünk valamit belőle, valami olyan, ami látványos. Tavaly egy kirakó darabjai voltak egyébként a dobozkákban, de mire eltelt a 24 nap, bizony elege lett belőle Rékának, és egyátalán nem is örült neki, hogy megvannak az utolsó darabok :) Nagyjából a feléig bírta.
Meg lenne benne idén is mese. Azt szerették minden évben. Lehet, hogy idén már megpróbálkozom egy folytatásos mesével. Talán írnom kéne egyet? Ami van, olyan kis rövidek... Jaj, olyan kár, hogy olyan fantáziátlan vagyok :(  Mondjuk most egy olyant tudnék elképzelni, hogy kisangyal, és minden napra egy kaland, mire eljön a karácsony...  Ha ma elkezdeném, és minden nap írnék egy mesét, kihagyva persze azokat a napokat, amikor csak nézem a plafont és teljes üresjárat van - ez kb hetente ötször-hatszor van - akkor nem végeznék időre... Talán jövőre, de az sem biztos.

Azt is gondoltam, hogy idén ne 24 napos, hanem rendesen, adventi legyen, az első vasárnappal kezdődjön, és ne elsejével. Hiszen nekünk az az igazi készület. Eddig őszintén szólva azért így volt, mert maradt egy kis haladékom. De idén időben nekilátok készülődni.

Na, ez volt az én kis egyszemélyes ötletbörzém. Szeretem a karácsonyt.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése