Igen, még élünk

 csak    éppen anyukáméknál. És itt sem a  hely, sem az idő,sem  a körülmények, sem a technika nem alkalmas  a blogbejegyzésekhez. Pedig lenne mit, ha-ha-ha.

Erika, ide írom, személyeskedve: kikocska kukac freemail pont hu.  És bocsánat, és reklámozni foglak,  és én is tovább akarom adni a játékodat, de  egyszerűen túl zűrös körülöttem az élet. Már megint. Ami nem baj,  csak most éppen a túl sok apró részlettel járó dolgok-mint pl. a logo elmentése-átméretezése-feltöltése - túl nagy falatnak bizonyulnak. Leszedtem, hogy kijavítom, és nem sikerült. Hetek óta. Vagy elfelejtem. Ez a másik.

Most, hogy megküzdöttem a beragadó billentyűkkel, megyek,lefektetem magamat, és a ma elefánton is lovagolt csemetéimet :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése