AAAAALVÁÁÁÁÁS!!!

Misi ma éjjel este 8-tól reggel fél5ig aludt egyvégtében!!! Elképesztő. Én is aludtam öt és felet egyben, amire nem tudom, volt-e példa, mióta nagycsaládos lettem.
Fél öttől viszont semmit. Talán túlságosan kialudtam magam? Együtt aludtam mindhárom gyerekkel a nagy ágyban, Gergő átköltözött a szobában a kanapéra. Mind a hárman hozzámszorultak, mert úúúúgy szeretünk anya :S Jó, én is. De ez talán nem zárja ki, hogy egy kicsit aludjak is...

7kor Misi felkelt, gondoltam, mászkáljon csak egy kicsit a szobában, én még döglök kicsit. Ő nem így gondolta. TÖbbször megpróbált rávenni, hogy levigyem, majd miután nem sikerült, megragadta a célszerszámot (egy bébiételes üveget, ami a kimért tápszerpor tárolására van az éjjeliszekrényen) és tiszta erőből homlokon vágott vele.

Meggyőző volt.
De ezek után ne várja, hogy jó fej leszek vele.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése