Mivan?

Azt már elfogadtam, hogy rendszeresen hallok gyereksírást, gyerek kiabálást, nevetgélést a házban vagy az udvaron, utcáról, olyankor mikor alszanak, vagy egy gyerek sincs a közelben. Ezt betudom az 5 éve tartó 24 órás ügyeletnek és állandó idegi készenlétnek.
De ma a telefon emlékeztetőjét hallottam a lépcsőházi polcról. Nem tudtam menni megnézni, éppen főztem, mondtam magamban, majd később megnézem, és csomót gondolkoztam rajta, hogy mire emlékeztethet, és örültem, hogy írtam, mert gőzöm nem volt.  Végighallgattam, míg lejárt, ez kb egy percig tart.
Aztán ahogy pakoltam össze főzés után, az egyik zacskó alatt a konyhapulton ott volt a telefonom. Semmi emlékeztető rajta, hogy esetleg csak rossz helyről hallottam. Felhívtam Gergőt, minden telefonja nála volt. Eljutottam addig, hogy hallucinálok. Szuper. Aludnom kéne.  Bár ezt eddig is tudtam.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

beo írta...

vagy megint a szellemek.!!!

Megjegyzés küldése