Olvasnivaló

A Bakka és Pepe oldalon olvastam először erről a bizonyos 303 magyar regényről, amit még halálom előtt el kellene olvasnom. Most jutottam el addig, hogy sikerült megnéznem, mi is a teljes lista. (ha valaki kíváncsi rá, katt ide a listához)

Hát, szégyellem magam. Már 31 éves vagyok, több mint 25 éve olvasok szinte minden nap, de csak 29 könyvet olvastam ebből. Vannak még címek, amiket már láttam anyuméknál a polcon, de még nem próbálkoztam vele, vagy próbálkoztam, de nem voltam rá képes, gondolom ifjúságom miatt. Az is elképzelhető, hogy olvastam még néhányat, csak nem hagyott maradandó nyomokat. Az is vigasztaló, hogy vannak írók, akiktől mást olvastam már, akár többet is, az ajánlottat konkrétan nem. De azt hiszem, én is belevágok, és elkezdem, hogy halálomig azért meglegyen a 303 :) Ha minden nagyon jól megy, van még kétszer 25 évem rá, majd figyelek, hogy 10%-nál jobban teljesítsek.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 megjegyzés:

Gabcsi írta...

Kik! Én is szeretek olvasni de ezt be nem vállalnám...
Azt ki lehet húzni amit filmen láttam?
De akkor is maradna még sok...sok...sok...

kikocs írta...

azé' ötven év alatt van rá idő... nem egy év alatt akarom teljesíteni :)
A filmen látottakat én nem számoltam bele. Sőt, azt sem, amit olvastam, de nem emlékszem a cselekményre, vagy legalább az érzésre, hogy milyen volt. Nagyon szigorúan számoltam a 29-et :)

Megjegyzés küldése