Ha kevés a tesó...

Réka egyik kedvence az oviban a körjáték. Megint tanultak egyet. Miután Gergővel és a szomszéd kisfiúval, meg persze Rékával és Nándival 4szer végigjátszottuk, nekünk már hányingerünk volt a körtánctól - mentsen minket, hogy öregek vagyunk, és kicsi volt a kör -, Marcinak haza kellett menni, (a háttérben még énekel öltözés közben) így Réka és Nándi ketten maradtak. És persze a ...

Pónik.

Ha kevés a tesó, toldd meg két pónival...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 megjegyzés:

demetnik írta...

De édesek!!És találékonyak ;)

dharma írta...

Öregek vagytok,mi? :D :D :D
Jaj már én is úgy játszanék ilyeneket Majával :) Nagyon aranyos gyerkőid vannak!

Unknown írta...

Köszike lányok :)
Dhamra! Ne tudd meg!Én nagy pörgőforgó voltam, de most egy-egy táncika után 2-3 óráig tök rosszul vagyok. Néha már nézni is rossz őket. Majálison a kis állatos ringlispíltől is totál kikészültem tavaly, jó volt, hogy idén már nem kellett felülni velük. Na, majd most Misivel megint :S
Nemtom, mi lesz nyáron a vidámparkban :O

Unknown írta...

Játékpónik, mint egyenrangú
partnerek...hja..a gyermekkor
varázsa.
püszi:Idiki

Megjegyzés küldése