Mai történések

Múlt éjszaka Misi aludt fél9-től negyed 4-ig. Annyira de annyira feldobódtam ettől, hogy nem tudtam visszaaludni utána rendesen. Amikor sikerült volna, már a gyerek nem hagyott. Aztán ma kiderült, hogy a babás fórumon a csemeték fele nem úgy töltötte az éjszakáját, ahogy szokta, így megrendültem egy kicsit, és ma már sokkal kevésbé vérmes reményeket táplálok, mint hajnalban. Azért jó volt. 4 órát aludtam egyben. Talán augusztusban volt ilyen utoljára.

Voltunk ma Nándival (meg Misivel a hátamon) neurológián. Nagyon kedves volt a doktornéni, de nem biztos, hogy értette, amit mondtam, hogy miért is vagyunk ott. Mindenesetre megbeszéltük, hogy pszichés a harapás - ezt tudtam nélküle is - és hogy ha egészen véresre harapja magát, vagy komoly kárt tesz magában, akkor majd menjünk vissza, de a lilára harapásnál még nem gondolja úgy, hogy kellene altatásban MR-t csináltatni, illetve fájdalomküszöb mérést. Hát, ebben maximálisan egyetértettünk.

A szomszéd kisfiú teknősöket kapott születésnapjára. Fellángoltak a szülői védvonal ellen irányuló támadások "szerezzünkbeegyvalamilyenmásikháziállatotmintamivan" fronton. Egyenlőre 100-adszor is elmondom, hogy majd ha iskolás leszel, és tudsz róla gondoskodni, és lenyelem azt, hogy és nem veszed ki félpercenként és nyomorgatod illetve eteted halálra minden ésszerűség és tiltás ellenére.  Nem tudom, meddig bírom. Minden csak Misitől függ.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése