Kormos Anettet is ajánlom, ha már ilyen nap van...

A Mondom a magamét c. műsorban láttam először, azóta keresgélem az írásait a neten, sőt, a könyvét is megrendeltem, majd beszámolok róla. Egy újabb gyöngyszemre bukkantam:
http://www.babafalva.hu/hp/kormos-anett-a-szoptatas/

De ez is egy kedvencem. Különösen a szuperintelligens kommentelők, akik komolyan veszik a cikket...
http://www.nana.hu/bebi/versenycsecsemok-37665.html

Mindenesetre érdemes rákeresni a nevére a neten, megnézni a youtube videókat, ilyesmi...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Én is láttama TV-ben, és végre van egy olyan női stendapos, aki nem gusztustaan/lejárt/szar poénokkal jön, hanem eredeti humorral. És még jól is néz ki...

kikocs írta...

Azért én szebb vagyok... de soványabb mindenképpen.

Nem tudod véletlen, blogja nincs ennek a Kormos Anettnek? Mindig azért állok neki kutatni, hátha van valami ilyesmi. Igazán nincs sok időm - legalábbis azt hazudom - a gyerekek mellett, és többnyire a barátaim életét olvasgatom, de szeretem ezt a fajta humort, amit képvisel, nem csak az én életemben is aktuális téma miatt :)
Megnézném, méltó-e rá, hogy kipakoljam ide oldalra az olvasmányaim közé...

Megjegyzés küldése