Gondolatmentesen

Ahogy szoktam mostanában. Leülök, mert van időm, aztán nem megy, pedig menet közben csomómindent fogalmazok, hogy ezt is le kéne írni, meg azt is...
Főleg most azzal foglalkozok, hogy dejó, hogy a tesómmal már 20-an játszanak, szeretném, ha legalább 40-50 ember között kéne kisorsolni azt a két szépséget. Nagyon jó neki. És az is, hogy érkezett már néhány megrendelés is. Határozottan boldoggá tette. És ez engem is :)
Mondjuk azon meglepődtem, hogy mások jelentkeztek, mint akikre számítottam, és akikre meg igen, azok nem. De még bízom benne, hogy csak még nem tévedte(te)k ide. Azt nem tudom mondjuk, hogy honnan van nekem napi 90-100 oldalletöltésem, ha csak 6-an jelentkeztek hozzám játszani, olyan 15-20-ra számítottam azért... Persze van még idő :) Meg nem tudjátok, hogy milyen jól főzök, mert arra már tényleg nincs időm, hogy ezeket leírjam, és a szuper egyebekről ne is beszéljünk. Szóval ezzel magyarázom, hogy nem ugrott az általam elképzelt olvasótáborom az ötletre. A képzeletbeli ismerőseim, ahogy Gergő mondta a minap :) (Mert már képzeletbeli barátokra sem futja :) )

Aztán mászunk ki a betegségekből. Misin átrohant gyorsvonatként a láz, nem vittem orvoshoz, aztán vertem a fejem a falba, mert jól rámijesztett hétfő délután, és már azon képzelegtem, hogy milyen szörnyű baja lehet, de estére tulajdonképpen láztalan volt, és azóta sincs semmi baja. Úgyhogy holnap bölcsi.
Réka is teljesen rendbejött, hétfőn még itthon maradtak, tegnap már mentek.
Nándi megúszta. Viszont megint becsajozott. Nagy problémája, hogy nem kérdezte meg, hogy hívják a kislányt, de szemmel láthatóan megnyugodott, mikor kiderítette, hogy holnap is megyünk oviba, és megkérdezheti. Azért Lili a No.1.
Én meg nem gyógyulok, még mindig egyikből a másikba, most érzem, hogy megint tör ki rajtam egy újabb betegség, asszem hétfőn már alig köhögtem, tegnap estére durrant be  a torkom megint. Tök jó. Lehet, hogy lassan el kéne menni dokihoz. Nincs kedvem. Mondjuk legalább időm van. Ha szarul leszek, elmegyek holnap. :)

Misi meg fura. Csak hogy még róla írjak. Mert ugye nem beszél, de ilyent mond, hogy kakaókácska. De ez még mindig csak a kakaó továbbfejlesztett változata. Néha megesküdnék, hogy azt mondja, hogy nem akarom azt - és a magatartása is természetszerűleg erre utal.  Fura szava van a "másik"-ra, leírhatatlan. A mégegyszert is használja, de ott csak a magánhangzók és sorrendjük stimmel, de legalább következetesen. Ami érdekes, hogy kizárólag olyankor hallok tőle ilyeneket, ha felfűtött idegállapotban leledzik. Egyébként marad az Activity show... De most elég jól elvagyok ezzel, csak nem igazán értem. Egyre rendszeresebbek a balesetmentes napok, és azok sem bepisiliések, csak becsurik. Már zoknit sosem kell cserélni :)

December 2-án lesz iskolába menők szülőije, nagyon várom. Elkezdtem várni az iskolát. Az óvónők szerint ott a helye, ismerősök szerint is, szerintem is, Réka szerint is. Még az óvodapszichológus nem látta, mert péntekenként vannak a csoporttal, és mi meg nem vagyunk olyankor, de most pénteken találkoznak majd.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése