Szabadnap

Ma volt az első "igazi" szabadnapom. Én döntöttem el, mit csinálok, mikor és hogyan. Egészen különleges volt. Akinek rendszeresen jár ilyen kimenő, el sem tudja képzelni, mennyire :) És hatékony voltam, belefért takarítás, pihenés, vásárlás, internet...

Elkezdtem a karácsonyi vásárlást, és gyorsan be is kéne fejezni a jövő héten, mert utálom a tömeget. Már kezd letisztulni, hogy kinek mit, bár még nem teljes a lista. Szeretnék a jövő héten egyet bemenni csavarogni Pesten, az jó lenne nagyon. Elmennék pl. a piacra, megvenném a csokigolyót, amit szaloncukor helyett szoktunk használni. Úgy döntöttem, idén még nem fér bele, hogy én csináljam meg. Még ha a cukrokat meg is csinálnám, a csomagolás tuti elmaradna. Majd jövőre. Igaz, tavaly is ezt mondtam :) Keresnék szilikonos bonbonformát, elmennék egy hobbiboltba, papírboltba... Ilyen helyekre sosem jutok el úgy hogy csak nézegetek, gondolkozok, válogatok, mert olyan gyorsan menekülök ki a gyerekekkel, ahogy csak bírok, mielőtt mindent ki-le-szétpakol és összetör.  Remélem nem lesz beteg senki, és össze tudom majd hozni. 
Egyébként nagyon fura, most már több mint 3 éve lakunk Dunakeszin, de bármi kell, az jut eszembe, hogy Pesten hol találok. Most sem kaptam ánizst, és rögtön a Hunyadi téri Culinaris jutott eszembe. Remélem, még megvan. (Mikor elköltöztünk onnan, akkor derült ki, hogy Gergő főnöke a tulaj :) )  Itt még nem találtam egy rendes papírboltot sem, nincs háztartási bolt. Van viszont sajtkülönlegességek boltja, bor-bolt, csomó virágbolt... És persze kínai. Meg kacatos. Mondjuk most már nem is érdekes, úgyis Újpestre járunk be, ott kellene megtalálnom a helyeimet. 

Aztán 5 év óta először nem 5-én este kerültek beszerzésre a Mikulás ajándékai. Volt olyan év, hogy nem is volt csokimikulás a cipőben, mert nem lehetett már kapni, és virgácsot is többnyire a cirokseprűből tépkedtem :) Mert virgács az jár. El ne bízzák magukat. Gondolkoztam rajta, hogy magamnak is veszek, megérdemelném... Apukám csinált olyant, hogy szenet tett a saját cipőjébe :) Meg az öcsémébe is szokott :)
Idén minden gyerek cipőjében lesz egy pakli kártya - magyar, uno és autóskártya, és a szokásos sós magok, meg egy csokimiki. Az autóskártyánál egy pillanatig gondolkoztam el azon, hogy a gazdaságos vagy a luxusautósat vegyem-e meg, aztán észbekaptam, és azóta azon agyalok, hogy vajon ki veszi meg a gazdaságos autókról szóló kártyákat, melyik gyerek álmodozik egy Suzuki Ignisről teszem azt? Nándi meg Réka még ugye nem tudnak olvasni, de a kabriós csomagból tévedhetetlenül húzták ki a gyors, erős autókat, és azok voltak a kedvenceik. Tudnak valamit :) (Csak Nándi a minap benyomta a lambéria mögé a lapokat, sajnos ő az a fajta, aki utólag kap észbe. Annyira tetszett neki, hogy hullanak le, hogy eszébe sem jutott, hogy szedi ki majd őket.)

Holnap a gyerekeknek lesz szabadnapja. A héten alig tudtam őket kirobbantani az ágyból, mindig sírás volt, jellemző lenne egy negyed 7-es kelés :D A program adventi koszorú gyártás, izgalmas lesz 6 gyerekkel, jönnek a Bálinték is. Este pedig elvileg a naptárat csináljuk meg Henivel. Jó lenne kitalálni a formáját is. Találtam egy tökjót, és elveszítettem :( A belevalók mindenesetre már megvannak. 
És drukkolunk, hogy itt jó nagy hó essen, mert nagyon szeretnék a gyerekek. Ha már tél, legyen hó. A barkafűz a sarkon barkát vetett... Inkább hó essen, annak van az ideje.

_____________________________________________

Update: Ééééés nyertem! Misi 6kor kelt, a többiek fél 7-kor. Annyira utálom néha, hogy ilyen kiszámíthatók...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése