Kép

Akartam írni a karácsonyvárásunkról, vagyis a gyakorlatias mindenféle mihogylegyenről, hátha jobban átlátom ha leírom, de asszem most (is) kevés vagyok hozzá.
Annak, aki még mindig adventi naptár ötletet keres, így az utolsó pillanatban, a Gyereketető aktuális posztját olvasva jutott eszembe most egy jó, amit meg fogok valósítani. Kis zsákokat varrtam idén, és a zsákból a finomságot úgy lehet megkapni, ha a helyére valami jóságot tesznek vissza. A jóságot leírjuk, lerajzoljuk papírdarabkára, és megtömjük vele a zsákot. Ez lesz az ajándék a Jézuska születésnapjára. Lehet, hogy a jóság karácsonyfát is kiteszem idén is, de ez most jobban tetszik...

Úgyhogy most csak kép. A Misiről, aki már ki tud mászni a járókából, így okafogyottá vált a rácsok használata, és Rékáról, aki mostanában tűri a fényképezést, és nagyon sokat segített ma nekem. Van is róla néhány jó kép :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 megjegyzés:

Orbis írta...

Rékának milyen karakteres kis arca van. Az alsó képen olyan, mintha sminkelve lenne :) Nagyon szépek. Misi meg huncut!

ilgya írta...

Annyira helyesek!!!
Az a jóság dolog nagyon jól hangzik,ötlet átmentve:)

demetnik írta...

Szépségesek!
Rékának pedig valóban nagyon karakteres arca van!Egyszerűen gyönyörű kislány!!!!

Gabcsi írta...

Hali :)
Szerintem csodaszép lett az adventi naptárad :) nekem már készülés közben is tetszett!
Heniét hol lehet megnézni? Kiváncsa vagyok milyen lett :)

Megjegyzés küldése