Hogy is állunk a pisikakival?

Lehet ugorni, aki unja. De nekem még mindig központi téma ez az elveim ellénére történő szobatisztaságra szoktatás. Amit úgy néz ki, végül nem bántam meg. De ha 2 nappal korábban gyógyulnak meg a sebek, tuti pelenkás még mindig. Egyébként a hegek még mindig nagyon látszanak :(

Szóval úgy állunk, hogy ha velem van, általában maximum egy balesettel megússzuk a napot. Ez is ugye nekem köszönhető, mert
a) nem figyelek, elfelejtem, hogy sokat pisilt, és nem kérdezem
b) nem figyelek, mikor jelzi, hogy kéne menni
Mert magától nem megy. Egyedül meg végképp nem. De nem is bíznám rá, huhh, belegondolni is rossz, mit művelne a fürdővel :) Úgy szól egyébként, hogy megfogja a lába közit, és toporog, és valami hangsort hallatt, amiben biztos, hogy van kmmm és kááá. Ez minden hangsorában van, legalább az egyik. Akár többször is. Különféleképpen variálja, és így ad neki értelmet, amivel csak és kizárólag ő van tisztában.
Nos, ezt könnyű figyelmen kívül hagyni két másik gyerek, és 100 másik teendő mellett.
Ha kérdezem, kell-e, mondja, hogy nem, vagy indulunk máris. Olyan két óránként kb. Ha sokat iszik, gyakrabban.
Délben pelus nélkül alszik simán, mindig baleset nélkül.
Éjjel adok rá, de egyre többször száraz, mikor reggel leveszem róla. Ha egy egész hétig nem pisil be éjjel, szerintem megpróbálom levenni róla.
Bölcsiben attól függően adnak rá, hogy becsurizik-e. Ha igen, a 2. után kap pelust, amit én leveszek, ha megyek érte. Van, hogy szárazon.

Amivel gond van még hullámzóan, az a nagydolog. Még mindig fél tőle kicsit, és tartja. 2 napig általában. A héten volt egy három napos, így a bölcsiben adtak rá pelust, nehogy bemenjen, abba beletolta végül, de én itthon nem akarom erre szoktatni, túlságosan él bennem, amit Rékával végigjátszottunk, mire elhagyta a kakis pelust. Szóval próbálom rávenni, hogy küzdjünk meg ezzel a mumussal. És úgy tűnik, egyre sikeresebb, már nem sír, csak amikor vissza akarja tartani, de ha az elhatározás megvan, hogy elengedi, akkor már nagyon büszke magára. Főleg, hogy használhatja a wc-kefét. Ez nagyon jó motiváció :)

Szóval ez a kaki-pisi helyzet jelenleg Misi-fronton. Nem hiszem, hogy visszakapja most már a pelust. Ha nem is stabilan szobatiszta, de nagyon jól haladunk: lassan, de biztosan. Jobban szeretem azt, mikor egyik napról a másikra saját döntés, határozottan kevesebb a macera, tulajdonképpen macera nélküli, amit jobban szeret a lelkem, de végülis nem rossz ez így. Van helye annak a pelenkapénznek máshol is...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

zsu írta...

Szrintem ez nagyon nagy dolog ennyi idősen, szóval, ha alakulgat, akkor hajráhajrá!!!! Drukkolok!

Megjegyzés küldése