Három gyerek három szája

Misi:
Játszik egy csecsemőbabával, aminek ha megnyomják a hasát, sír, kacag, vagy gőgicsél.
baba: (gőgicsél)
Misi: kmmeeekákkáge
Minden gőgicsélésre válaszolt künkül.

Nándi:
Tegnap rábeszéltek minket, hogy a McDonaldsben vacsizzunk. Ahogy kifordultunk a benzinkúttól, és meglátták az épületet, Nándi lehúzta az ablakot, kidugta a fejét, amennyire tudta, és elkiáltotta magát:
- Jövök már mekdohánysz! Jön már a Nándi!

Réka:
Öltözünk, Nándit fegyelmeztem.
- Világgá megyek! - vágja hozzám dacosan Nándi.
- Jó, sétáljunk akkor világgá együtt! - mondom én.
- Világgá? - néz rám rémülten Réka. - Akkor mi meg mehetünk a lárvaházba?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 megjegyzés:

Lepkevár írta...

lárvaház! :DDD

kikocs írta...

Szegény Rékát pofánröhögtem, nem tudtam visszatartani, főleg, mert állandóan lárvákat gyűjt mostanában, és vizuális típus vagyok. Egészen meg is sértődött, nehezen magyaráztam ki magam. :)

Zsu írta...

Néha mondanak napközben olyat nálam is...de mire gép elé kerülök, hogy le tudnám írni...elfelejtem felét...:SSS

Megjegyzés küldése