56 pizsama

Egy barátném ajánlotta pár napja az 56 pizsama nevű blogot. Családok életéről készített a szerzője 5-6 perces kisfilmeket, összesen 10-et, csökkenő számú gyerekkel. Az első családban 11 gyerek van, aztán 9, 8, 7, egészen az egygyerekesig.

Engem nagyon megragadtak ezek a filmecskék, csak azt sajnálom, hogy ilyen rövidek. Még a fél óra is rövid lenne nekem. Szeretem, ahogy beszélnek az anyukák, apukák, amiről beszélnek, jól esett belepillantani az életükbe.

Ami bánt, az a kommentek. Akartam én is kommentelni, de aztán elolvastam, miről folyatják a szót, és hát nem mertem. Itt vannak ezek a fantasztikus családok, akik arcukat, életüket mutatják meg, és aztán folyik a vita az elvi kérdésekről, a vallásról, a nem tudom, még miről. Aminek igaziból semmi de semmi köze nincs a bevezető szöveghez, a filmekhez, a filmekben elmondottakhoz, de még a blog céljához sem. Nem lehetne azzal foglalkozni, amiről szól a dolog, és tiszteletben tartani a másikat? Ja, tudom, idealista vagyok...

No, mindegy, majd lehet, hogy rászánom magam a kommentelésre idővel, addigis ajánlom mindenkinek figyelmébe! Én meg várom a 3 gyerekes videót :)



szólj hozzá: 56 pizsama

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 megjegyzés:

Kata anya írta...

Nagyon örülök,hogy ezt megosztottad velünk!!!!Ha nem gond akkor elviném és Én is közzé teném a blogon?!

kikocs írta...

Vigyed, vigyed, én is úgy találtam :)

Amidante írta...

Én is ma néztem végig az összes kisfilmet. És imádtam. És kommentelésben egyetértek. Én is közzéteszem.

noracska írta...

Tényleg nagyon jók... Köszi!

Megjegyzés küldése