Találkozás a reklámok világával

Nálunk nincs tv. A gyerekek nézhetnek mesét, de nincs tv-zés. Majd egyszer talán azt is megírom, hogy hogy is működik ezzel kapcsolatban az én agyam. De most egy hetet a mamáéknál voltak a gyerekek, és ott van MINIMAX! Hát, rácuppantak, főleg Réka. Újabb dalokat hoztak haza, és meglehetősen intenzíven találkoztak a filmművészetek egy olyan szegmensével, ami többnyire kimarad az életükből. Ennek eredménye két utókornak való szösszenet:

Mennek a boltban apjukkal, Réka egyszer csak felkiált, és odarohan valami játékhoz:
- Igaza volt! IGAZA VOLT A MINIMAXNAK!!! Tényleg már kapható a boltokban!

Gyurmázunk tegnap, a házi készítésű gyurmánkkal, egyszer csak Réka tűnődve megszólal.
- Amikor voltak a vörösiszaposok, akkor nekik adtam az én forradalmi gyurmámat.
- Micsoda????
- Tudod, anya, mikor csináltuk a csomagot a vörösiszaposoknak. Beletettük a mundó gyurmát. Forradalmian új gyurma. Sima, könnyű és puha. Sohasem szárad ki, mindig átformázhatod!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 megjegyzés:

Juli írta...

:))))

Timi írta...

Jaj de rossz :D És tényleg mennyire ragad rájuk ennyi idő alatt is! Nálunk sincs tévézés, válogatott dvd filmek vannak, a kicsinek még az se. Érdekelnek a gondolataid :)

Bit írta...

de jót röhögtem:)
Látom magamelőtt Réka komoly fejét,ahogy ezeket mondja:)

Rékacs

Bit írta...

Na, hozzánk is eljutott!
Tegnap gyurmáztak a kölkök egy igen vacak gyurmával,amitől minden tiszta ragacs lett. Erre Hanga:
"Anya, végre vegyünk már forradalmian új gyurmát,mert ez annyira vacak!"
Miután már olvastam Rékát,így tudtam a gyerek miről beszél, ugyanis Minimax nálunk is mamiéknál van,ahol én nem vagyok:)

Rékacs

Rékacs

Megjegyzés küldése