Ha twittereznék...

...ma a kb ilyeneket tvitteltem volna:

Azt hiszem, megérett az idő a segítségre a háztartásban.

Hogy lehet, hogy bírja egy kétéves déli alvás nélkül napokon keresztül?

Pedig mondták, hogy ne ássak el semmit a kutya szeme láttára. Idén sem lesz dáliám.

2 órán keresztül válogattam a gyerekjátékokat. És csak egy táskányit tudtam kidobni.

Többet nem főzök ezeknek a büdös kölkeknek. Egyenek joghurtot meg vajaskenyeret, kit érdekel?

Világgá mennék Nándival. Kár, hogy nem tudjuk az utat.

Vajon miért van az, hogy csak akkor figyelnek rám, ha már ordítok? Megint láthatatlan leszek?

Nándi: Azért sírok, mert nem akarom, hogy Misi örüljön.

Kijött a cseresznyefolt a legszebbruhából! Éljen az új mosógép!

Rékának pöttyös a mandulája. Hurrá, holnap is teljes létszámmal leszünk!

A kutya egyre magasabbra ugrik. Megszerzett egy harisnyát, egy zoknit és egy pólót a kötélről.

Misi kapaszkodva áll egyedül, és fel-le közlekedik a bútorokra. Az újszülöttből eljutottunk a 8 hónapos szintre.

Most realizáltam, hogy egész nap nem voltunk kint. Ez gáz. És sokmindent megmagyaráz.

Mikor fognak már ALUDNI????


A fentiekből látható, hogy a mai nap sem úgy fog bevonulni a család történelemkönyvébe, mint egy tartalmas, békés, boldog nap.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 megjegyzés:

Zsu írta...

:))) itt is süketség-betegség van

Kata anya írta...

Na akkor ez a mai nap(is) már csak ilyen.Ha azt mondom detto akkor érezhető,hogy Nálunk is hasonlóan legyenmárvégeanapnak volt!
Na Nem baj,majd holnap jobb lesz:)!!!

Névtelen írta...

:))))
Nálunk ma esős-kelős sírós nap volt:)De már alszanak:)

Névtelen írta...

én nmég életemben nem voltam twitter közelében sem. mi több iwiw létemet és fb. is megszüntettem tövestől. Az én drága lányom 14és féléves. de elhihetitek ez a kor sem könnyű. olyan nagyon hamar megnőnek. élvezzétek ki, mert később se lesz tökéletes. bár én könnyen beszélek.két gyerekem között 10év korkülünbég van, de így is volt és van súrlódás. (Andicsek)

ilgya írta...

Mostanában én is twitteres üzemmódban létezem (vagy úgysem) és köszi,hogy erőt adsz!!!!!!!mosolyogva olvasom,és nyugtázva konstatálom,hogy igen,igen,igen.

kikocs írta...

Hát, ne haragudjatok, de megnyugodtam, hogy máshol is van így. :D

Andicsek, a twitter az kb. egy miniblog, nem közösségi oldal. Olyan, mintha sms-eket posztolnál egy blogon, egy poszt max 170 karakter lehet. A Facebooknak sokáig ellenáltam, de sok dologhoz már csak azon keresztül lehet hozzáférni, így én pár hete regisztráltam magam... De nem igazán használom úgy, ahogy mások.
Azt meg, hogy a nagyobbakkal nehezebb, azt elhiszem. Félek is tőle rendesen :)

Szitya írta...

kikocs!
És amikor elalszanak mind, te pedig végignézed, betakargatod őket, hát, majd úgy elérzékenyülsz, hogy mindezek a kis intermezzok semmisnek tűnnek ahhoz a boldogsághoz képest, amit a létezésük ad!
Puszi,
Szilvi

Megjegyzés küldése