Mosógép

A mosógépünk elkezdte enni a ruhákat. Az már feltűnt egy pár hónapja, hogy nagyon gyorsan használódnak a ruhák. Aztán egy hónapja elkezdtek lyukadni is. Mintha hipóznám őket. Nem változott a víz, a mosószer, marad a mosógép a hibás. És amúgy sem szerettem, nem igazán mosott tisztára. Vettünk egy újat (szokásos "szerencse", kamatmentes részletre pont azt lehet megvenni, amit amúgy is kinéztünk). Belekukucskáltam a régibe, tök jónak tűnik, nem vízköves, nincsenek benne lerakódások, darabok, egyszerűen nem értem, mi volt a baj. Olvastam, hogy a dobban levő karcolások is okozhatják a ruhák kibolyhosodását, de annyira nincsenek mély karcolások benne, nem lehet érezni ujjal sem...

Mindegy, van új mosógépünk, egyszerre 7 kilót tud mosni, gyémántformájú nemtommikkel a dobban, hogy a ruhákat kímélje, hurrá. Kínkeservvel jutott el hozzánk, először elfelejtették kihozni, telefonáltak, hogy másnap majd reggel korán, aztán délben én telefonáltam, hogy hol vannak már, fél2kor értek ide. Mondtam, hogy szeretnék panaszt tenni, de nem tudták hogy kell, ígérték, hogy majd visszahívnak.
Akkor már 5. napja nem mostam a ruhákat kímélendő... Szóval széles választék volt, mit mossak először. Új mosógép, hát akkor berakom a feketéket, hiszen egy kósza papírzsebkendő sem ázott még szét benne, legalább nem lesznek még jobban szöszösek. Beraktam a feketéket nagy örömmel, hogy milyen jól kitaláltam. Egy óra múlva ránézek, hogy milyen szép nagy mosógépünk van, ott van három, azaz 3 db papírzsebkendő az üvegablak előtt. Örültem nagyon. Nagyon.

Az meg majd kiderül, hogy a mosógép volt-e a hibás, vagy feleslegesen vettünk újat...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Catherine írta...

Mi is most vettünk új mosógépet. :) Apa szerinte ennyi ékszer nem is jár nekem. Gyámánt, ezüst... (Gyémántdob és ezüstmosás.)

Megjegyzés küldése