Amikor záródnak a körök

Réka iskolás lesz, és tegnap részt vettem életem első iskolás szülői értekezletén. Ez nem igaz, mert voltam már a húgom szülőijén, sőt, fogadóóráján főiskolásként, de saját jogon most először.
Reménytelenül egygyerekesnek éreztem magam. Rékával kapcsolatban amúgy is gyakran kerülök ilyen helyzetbe. Nem volt egyszerű megoldani, hogy időben odaérjek, és tudtam, hogy más is késni fog, és semmi fontosról nem maradok le, ha 10 perccel később érek oda, én mégis mozgósítottam a barátnőmet, mind a három gyerekével, hogy átjöjjön arra a 10 percre, ami az én szükséges indulásom és Gergő hazaérkezése között tátongott. Szóval hülye vagyok.

No, mindegy, kaptunk tanszerlistát, rendeltünk iskolaköpenyt - nagyon aranyosak! -, információkat az iskolás életről, mit mondjak, változott a világ az elmúlt 25 évben, mióta én voltam elsős  :) Elég sok dolog van, amit nekem kell majd megjegyezni, és rászoktatni a valószínűleg hasonlóan rendetlen lányomat, hogy megtanulja majd, hogy ezek az ő felelősségei. Brrr...

És hogy  mire utaltam a címmel? Sajnálkoztam, hogy Zsófi, aki országos barátnő, nem lesz osztálytársa Rékának. Osztálytársa lesz viszont Boti, aki noracska kisfia, és akinek egy éve olvasom a blogját, illetve Kriszti, aki Edit kislánya, aki a már ajánlott Biztos út blog írója.

Szóval záródnak a körök.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

kikocs írta...

Végre be tudok lépni a bloggerbe... Már napok óta nem sikerült.
Szóval igen, nálunk van iskolaköpeny, és én még örülök is neki :) Nem csak azért, mert védi a ruhát, hanem azért is, mert nem lesz divatbemutató a suliban. És csinosak a kislány köpenyek, nem azokat a régieket kell elképzelni. Majd ha megkapjuk, úgyis teszek róla képet, milyen nagy iskoláslányom van.

Megjegyzés küldése