Betegség megint

Igaziból megkönnyebbültem, hogy lett. Mert nagyon kinézett. Rossz lett volna, ha meghívjuk a szülinapi játék résztvevőit, és aztán előtte nap kell lemondani. Esetleg aznap reggel, mikor ott a sok torta meg készülődés, meg minden- és lázas a gyerek. Vagy ha a nagy közös szülinapot késtük volna le emiatt. És törvényszerű volt, hogy betegség márpedig lesz! November óta nem volt, igaz, akkor nagyon sok és nagyon kemény, de nemá, hogy a tél ennyivel letudja magát 3 gyerekkel szemben. Nem is.

Réka belázasodott vasárnap este, alvás közben. Éjszaka már köhögött is. Napközben láztalan, de náthás és köhög. Estére megint 38.8. Reggelre megint láztalan.  Mára úgy tűnik, Misi is követi, még nem lázas, de már tegnap taknyos volt, ma reggelre hurutosnak is tűnik. Nándi egyenlőre tartja magát. Én meg egy laza anya vagyok, aki nem viszi őket orvoshoz... Asszem úgyis csak azt mondaná, hogy vírus...

Gergő viszont, akinek valószínűleg az egészet köszönhetjük, úgy néz ki, jobban van. Úgy látszik, az ő tisztje, hogy hazahordja ezeket, és addig tartogassa a vírust, amíg az nem talál magának egy újabb gazdát. Akkor aztán feladja, és hagyja szegényt dolgozóba menni.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

dharma írta...

Blogdíjat adtam Neked. Az én blogomon van a díj,kérlek tedd ki. Puszi

Megjegyzés küldése