Díjat kaptam

Dharmától. Meg Demetniktől. Köszönöm szépen nagyon! Igen jól esett! Még akkor is, ha úgy érzem, egy kreatív blogger díjra a legkevésbé sem vagyok jogosult. :) Maximum kreatív módon lopok időt a blogolásra...




A szabályok a következők: hét bloggernek továbbítani, kommentben értesíteni őket, a díjat megköszönni és kitenni a blogon, hét dolgot írni magamról.
Úgy néztem, akiknek én is szívesen adnék úgy egyátalán díjat (kocska, demetnik, dharma, beo) már kaptak ebben a menetben, van, aki többször is, így azt elkerülendő, hogy folyamatosan egymásnak adogassuk, és belterjessé váljon a dolog, így próbálok más bloggereket megjelölni, bár így már elég nehéz dolgom van, lévén én sem vagyok nagy blogolvasó.
(De remélem tudjátok, hogy díjazlak benneteket :) ) 


1. Orbis a Csinálunk ezt-azt bloggal maximálisan megérdemli a kreatív blogger címet, mindig csodáltam érte. Mondjuk szüksége is van a kreativitásra, hogy az elsős gyerekeket kézben tartsa :)


2. Bagzer Macskarom blogja is teljes mértékben jogosult. Ha valakinek az ékszerek nem lennének elegendőek, nézze meg a művészi fotózást! Mindig lenyűgöz.


3. Savitri blogja ugyan nem elérhető mindenkinek, de hihetetlen dolgokat működik a zárt  ajtók mögött, úgyhogy ő is megérdemli :)


4. Az Ikerházat nem a kreatívkodásuk miatt olvasom, hanem a nagyon jó humoruk, a meghökkentő metaforáik és hasonlataik miatt, de a fotók miatt is megérdemlik a díjat. Tulajdonképpen Anetta és Feri a szavakkal bánnak igen kreatív módon :)


5. Bár eredetileg nem akartam kreatív blogdíjat adni egyik kedvenc bloggeremnek, Daniellának, de a mai posztja után úgy döntöttem, hogy határozottan kreatív is, nem csak szórakoztató.


6. Szintén zárt Leo blogja Lea leányról, de azért küldök neki is egy díjat.


7. És végül a Praktikák sok gyerekhez blog szerzőjének, Maimoninak is megítélek egy díjat a részemről.


Ezeket a blogokat mindig megtaláljátok itt bal oldalon, szerintem érdemes is látogatni őket. Ha nem lenne, akkor bizony nem áldoznám rájuk az én olyan drága időmet :)


Ez sem volt könnyű, de magamról 7 dolgot sem olyan egyszerű összeszedni. Vagyis igen, de mit írjak le? :)


1. Tökéletes a házasságom, jobbat kívánni sem tudnék magamnak. Nagyszerűen kiegészítjük egymást.
2. Hajlamos vagyok mindenen aggódni, aggodalmaskodni, nem létező dolgokból problémát gyártani, fél méterre a föld felett járni.
3. Bár úgy csinálok, mintha nem érdekelne, de baromira elkeserít, ha valaki utál. Még akkor is, ha nem ismerem, vagy én sem kedvelem igazán.
4. Enyém a világ leghülyébb szomszédja. Ha valaki azt hiszi, hogy az övé, téved. Ez egészen biztos. Ezt azok, akik már találkoztak vele konfliktus-helyzetben, tanúsítani tudják. Akiknek csak meséltem róla, még azt hiszik, túlzok. De még őt sem utálom. Legalábbis nem mindig. Legalábbis nagyon igyekszem...
5. Úgy gondolom - a fentiek ellenére, vagy éppen ezért - hogy Isten kezében vagyok, és rá kell bíznom magam. Hajlamos vagyok mindent jelnek, útmutatásnak gondolni. Viszont ez sokat segít abban, hogy a nehézségeket jobban viseljem.
6. Ennek ellenére jól esik kipanaszkodni, megfogalmazni a kínjaimat. Alapvetően asszem hisztis vagyok.
7.  És el is értünk a gyerekekhez, akikkel alapvetően teljesen elégedett vagyok a panaszaim ellenére :) A legszuperebb, legokosabb, legszebb kölkök a világon. Erről nem is nyitok vitát.


És most már nincs is más hátra, mint kiértesíteni a díjazottakat!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 megjegyzés:

dharma írta...

Éljeeeen!!!! :)

A gyerekszáj rovaton megint jót röhögtem. És a poén,h most nem csak Nándin,hanem inkább a Te cicis kifogásodon :D

Daniella írta...

köszönöm nagyon!!! egyébként igazad van: nem vagyok kreatív...

kikocs írta...

dharma, ez jutott eszembe. A mászás nem volt megfelelő, a jobb meg még mindig sebes... Szóval gáz a gyűrődés :D

daniella, sejtettem :) te is inkább a szavakkal, az ikerház biztos neked is bejönne :)

Megjegyzés küldése