Azé csak vége lesz egyszer...

Sokkal jobb lenne, ha arról írnék ma, hogy Gergő megkezdte a mai nappal a 34. ingyenes galaxisnézését, hogy az ő szavaival éljek, és hogy hogy ünnepeltünk és nem ünnepeltünk, de betegség van.

Szóval franca meg, hogy Rékát idézzem.

Nándi elég beteg lett estére, doktornénivel telefonon egyeztettünk, és egyetértett velem abban, hogy azonnal elkezdem adni neki Réka antibiotikumát. Véget ért Nándi antibio mentessége, de egészen biztos vagyok benne, hogy most ez egy bakteriális dolog. És olyan nagyon betegnek látszik szegény. Ráadásul csomószor be is pisilt este, amit nem szokott. Csaknem pelust kapott estére, csak nagyon sírt, így megkegyelmeztem neki. Kétszer vagyok hajlandó átöltöztetni, másodszorra megkapja a pelust éjszakára.
Ha befejezem a blogolást, írok egy táblázatot és időzítőket, hogy mikor melyik gyereknek mit kell adni, mit kell csinálni vele, mert kezdek zavarodni. Pl. a Prospenből elég lett volna a két és fél mili, én meg 4 milit adtam Misinek, a nagyoknak 5öt... Köptető, borostyánlevélből van, nagy baja nem lesz tőle, de nem kell ilyeneket csinálni...

Egyébként megkezdtem a 7. üveg láz- és fájdalomcsillapító szirupot a mai estével november óta. Ami mondjuk nagyon durva.  Jó, Réka és Nándi már 8 milit kapnak, és Misi is  most már ötöt, és lábfájásra meg fogzásra is adtam, de akkor is túlzás. Misinek a negyedik antibio kúrája lesz ősz óta, Rékának a második, Gergőnek a harmadik, nekem is a második, Nándi vezet a maga egy adagjával. Az idegesítő, hogy ez kampányokban ment. Az egész november ráment, és az egész február, és mire mind teljesen meggyógyulunk, gyakorlatilag az egész március is. Valaki mindig beteg legalább egy picit. Valószínű ez a baj, hogy sosem tudunk meggyógyulni, mert állandóan küszködni kell valami bacival, amit valaki hordoz, és ha jön hozzá valami új, akkor már kész is az új mutáns ellenség.

Holnap újabb orvoslátogatás, nem tud kijönni a dokinéni, mert tele a napja, beviszem őket. Vagy legalább a fiúkat. Hátha összeszedünk egy kis fosóshányóst is a meglevőkre...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése