Tavasz

Nem volt kedvem a betegségekről írni. Ma már jobban vannak, bár Misi még sípol és Nándin ránézésre látszik a betegség, de nem lázasak, most már kifelé megyünk. Réka határozottan jól van, némi köhögés és szipákolás.

Ennek örömére kint töltöttük a napot az udvaron. Gyönyörű idő volt ma. Sok mindent megcsináltunk, a gyerekek játszottak, nem akartak bemenni. Kint is ebédeltünk a teraszon. Kibontottuk a homokozót, Nándi nagyon örült neki, a nap legnagyobb részét abban töltötte :)  Fel lett ásva a kiskertem, lett egy újabb virágágyás ásva, a régit kipucoltam, boldog voltam, hogy sikerült megismernem a vadárvácskát, és nem huzigáltam ki. Persze nem emlékszem, még miket vetettem oda, vagyis a kardvirágokat tudom, hol vannak, és valamit vetettem augusztusban, azokat is megtaláltam, bár gőzöm nincs, mi lehet az, az évelő nefelejcset is láttam, hogy kel, de a többi... Arra sem emlékszem, hogy van-e többi...

Mindenesetre az ibolya virágzik.

Misi nagyon ügyesen totyorog az udvaron egyébként :) egész ügyesen bukdácsol a hepehupáinkon. És gyakorol. Nagyon cuki! Ami nehéz, fél, oda visszamegy, és újra próbálkozik. Addig, míg nem megy biztonsággal. Pl. a garázsból kifelé van egy hupa, azon, vagy a kis lépcsőfokkal is próbálkozik, ami a teraszra vezet a nappaliból, vagy a teraszról levezető lejtő, hát, nagyon aranyos! :) Minden szerszámot ki is próbált, ásott, gereblyézett, lombseprűzött...
Koszos, maszatos és fáradt kisbaba lett estére.

Egyébként a nagyok sem aludtak ma délben, és egész nap ugye kint voltunk, 7kor már mindannyian húzták a lóbőrt. Ezt a kintlétet a kert giliszta-állománya keményen megsínylette. :) :(

Réka pedig baromi gyorsan teker, voltunk bicajjal boltban, megpróbálom rábeszélni majd, hogy próbáljuk már meg levenni a pótkereket...
És egyedül sütött sütit! Muffint :) Mikor Gergőnek sütöttük a tortát (sacher) nagyon sokat segített, és mondta, hogy most már egyedül akar sütni. Így azt találtam ki, hogy előkészítem a hozzávalókat, mivel ő nem tud olvasni, muszáj, és onnantól mindent ő csinálhat. És ez jó ötletnek bizonyult. Jó, a kézi mixert feltettem az állványra, így azért egyszerűbb volt neki, de nagyon ügyesen nagyon finom sütit sütött. Még a formába töltögetést nekem kellett befejezni, mert elunta.

 Nagyjából ezek voltak ma. Mához egy hétre Misi is egy éves lesz...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése