Nándi kér

Nándi határozottan bunkó mostanában. Egyik nap eljutott addig, hogy odajött hozzám, megrúgott, majd közölte, idézem:
"Akarok kakaót!"
Persze felháborodtam, hogy mi ez a tolvajtempó, így nem beszélünk más emberekkel, főleg nem az anyukánnkal. Ha valamit akar, akkor inkább hízelegjen. Mutattam is neki, hogy simi simi anya, puszi, és mondja, hogy anyaaaa! légyszilégyszi!!! kérek szépen kakaót! És hogy akkor milyen szívesen adok majd neki.
Na, ezen jót vigyorgott, meg röhögcsélt, rögtön ki is próbáltuk, hogy milyen jól működik.
Másnap újra végigjátszottuk ugyanezt.
Ma pedig délelőtt odajött, rácsapott a lábamra. Ráförmedtem, hogy mit képzel magáról. MOndta, hogy kakaót akar. Én meg, hogy emlékszik? Megbeszéltük, hogy hogy is kell. Elgondolkozott, majd megsimogatott:
"ciróka, maróka..... ciróka.... öööö.... ööööö..... a többit elfelejtettem"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése