Adventi naptár

Összegyűjtöttem és összeállítottam, sorba rendeztem a 24 mesét. És kifestő is van mindegyikhez. Meg még van talonban egypár plusz mese is.
Az az igazság, hogy felajánlottam a Segíts Daninak! oldalnak adománygyűjtésre a gyűjteményt, aki legalább 500ft-ot átutal a megadott számlaszámra, annak elküldöm a meséket és a kifestőket.
Látom, hogy az adventi naptáras a legnépszerűbb posztom az utóbbi időben, nagyon sokan kattintanak rá, keresnek megvásárolható adventi naptárat. Nos, itt lehet megszerezni:

http://segitsdaninak.blogspot.com/2010/10/adventi-naptar-kikocstol.html

Egyébként szívesen megosztanám ingyen is a meséket, és december elseje után szívesen elküldöm bárkinek, de az a helyzet, hogy tisztességtelennek tartanám, ha most én meg itt ingyen elküldeném, miközben fel is ajánlottam. Tessék jótékonykodni! :) Egy doboz cigi, két tábla csoki, 5 automata kávé ára. Szerintem nem sok. Főleg, ha azt vesszük, hogy én legalább 20 órát keresgéltem a neten, mire összeszedtem  a szerintem épületes, ovis korosztálynak való karácsonyi, téli meséket. :)
Még ha csak sima borítékba is teszi bele az ember, és lógatja fel mondjuk egy adventi koszorúra, vagy egy szalagra, akkor is jó ötlet. Szerintem :)

Nagyon várom a karácsonyt :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 megjegyzés:

Vacskamati írta...

Szia Kikocs! Én 3-án utaltam a pénzt, és a megjegyzésben írtam is, hogy kinek és mire, de nagy okosan magamat elfelejtettem beazonosítani. :( Tudnál küldeni valami elérhetőséget, amin fel tudjuk venni a kapcsolatot? Az ötleted nagyon jó, s már nagyon várom, hogy én is végigolvashassam a meséket, mielőtt a gyerekek kezébe kerülne. :D

kikocs írta...

Szia!
az e-mailem kikocska és freemailes a cím. Nem írnék ennél pontosabbat, mert tele leszek spammel. Már írtam a segítsdaninak oldalnak is, hogy küldjék már a címeket, mert nem tudom, kinek kell adni, már 12-en kérték, és csak kétszer küldtem el... AKkor most már három lesz. :)
Dobj egy mailt, és küldöm! Remélem tetszeni fog!

NőiCsizma írta...

Kedves Kikocs!
Én is kérnék egy naptárt! :)
Írtam neked a segítsdaninak oldalon.
Köszönettel: Edit

warrior_e írta...

Kedves Kikocs,
NőiCsizma blogjáról jutottam el hozzád, a kisfiamnak tervezem az adventi meglepetéseket stb.
Azt is látom, hogy ez már egy két évvel ezelőtti bejegyzés....most vajon hogy juthatnék hozzá a mesékhez?
Köszönöm a válaszodat előre is!
Eszter

kikocs írta...

szia! írj egy mailt kikocska es freemail

Megjegyzés küldése