Mondatok, amiket ha meghallok, azonnal fáradtság lesz úrrá rajtam...



A lista a teljesség igénye nélkül készült, egy órás, apjuk hazaérkezése előtti gyűjtőmunkát figyelembe véve:

-  Világgá megyek!

- Megmondalak anyának!

- Borítsuk ki!

- Utállak Nándi/Réka/Misi/Anya/Apa!

- De én nem szeretem a ... (aktuálisan minden rendelkezésre álló étel neve tetszőlegesen behelyettesítendő)

- Kéééész vagyooook! .... (odaérek) De még nem törölheted ki!

- Miattad sírok!

- Miattad van rossz kedvem!

- Nem kaphatsz a ...  (bármiből, amit éppen adtam nekik közösbe)

- Nem játszhatsz a ... (bármivel, amit a másik éppen akar)

- De nekem az kell!

- Anya! Hozd le/vidd fel a sok autómat/playmobilokat/holmijaimat!

- Felnőtt nélkül nem tudok felmenni/lemenni/pisilni/kakilni/nézni magam elé!

- De melegem van!

- Nem hagy békén a Réka/Nándi/Misi!

- Elvette a ... -met!

- Ez a cumi rágott!

- Bocsi anya, véletlen volt!

- Bocsi anya, elfelejtettem, hogy nem szabad!

- Aja! Aja!  Aja!  kmmákmm ettekm kákká! Aja!  kmmákmm ettekm kákká! Aja!  kmmákmm ettekm kákká!      ááááeeeááááeeeeááááeeeáááá



(Ki lehet egészíteni kommentben a sajátokkal :) )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 megjegyzés:

Hajnalka írta...

:DDD
nekünk a hat és félhetes bébivel csak annyi van még, hogy óriásbőgés előtt elkezdi egyre gyorsuló ütemben kapkodni a levegőt, mint aki felhergeli magát :) és ha erre ébredek úgy éjjel fél háromkor, akkor tudom, hogy ma már nem fogunk aludni... :DD

Ági írta...

Szia! Így, hogy más gyűjteményét olvasom nagyon jót mosolyogtam. Amikor a saját 3 gyerekem szórakoztat effélékkel, már kevésbé vagyok nyugodt és kiegyensúlyozott..
Jó ötlet volt egy csokorba szedned őket.

Ági

Gabcsi írta...

A kedvencem a:
Mi ez a kupleráj/törött akármi/kiöntött víz stb?
Válasz: A Zsombi/Boti volt!!!!!!!!

Orbis írta...

Anya, történt valami, de nem direkt volt... ez a kedvencem! (ez kb apokalipszist jelent!)

Gabi írta...

Nekem Misi -é tetszett a legjobban. :)

beo írta...

Misiiii :) :) kmmkkmm

Megjegyzés küldése