Nándifélék

Ma ünneplőben kellett menni oviba, öltöztettem őket. Réka kapott szép fehér blúzt, kis ruhácskát hozzá, harisnya, igazán csinos lett. Nándi felül az ágyban, nézi Rékát:


- Réka! Te nagyon szép vagy! Akármi ruha van rajtad, gyönyörű vagy! 

---------------------------------------------

Előszedtem a téli cipőket. Felpróbálta az egyiket, lépett benne párat. Kicsit, nagyot, majd izgatottan magyarázni kezdett:
- Anya! Anya! Ez, ez! Ez! Ezezezezezez! Engedj ki, valamit ki akarok próbálni! - kiengedtem, leszaladt a teraszról a földre, hatalmasakat odavágta a lábát, majd boldogan felkiáltott:
- Anya! Ez földrengetős cipő! Földrengetős! 

-----------------------------------------------

Egyik nap Nándit nem lehetett kiszólítani az ágyból. Apja végül odament hozzá, lehúzta a fejéről a takarót. Erre visszarántotta, és csak kimorgott alóla:
- Kááávét!

----------------------------------------------

Minap vetkőztetem őket az előszobában, Nándi kezébe fogja a Kika katalógust, nézi, nézi, majd megkérdezte, hogy elviheti-e. 
- De Nándi, abban csak bútorok vannak.
- De elvihetem? 
- Miért kell neked?
- Elvihetem?
- Tetszik neked a kislány aki rajta van? - nézem meg jobban a címlapot.
- (elvigyorodik olyan nándisan) Igen!
Odaadtam... 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 megjegyzés:

Zsu írta...

Egyik este a szobájukban fekszenek a földön, valami újságot lapoznak a fiúk... Az ötéves mondja a 3 évesnek: Ez a csaj jobban csókol, mint a másik...
:)))

kikocs írta...

:D :D :D :D

Megjegyzés küldése