Miért van nálunk 18,5 fok?

És miért nem kapcsolom be a fűtést?

Hát azért, mert kizárólag én fázom meleg nadrágban, két zokniban és vastag pulóverben.

Misit képtelen vagyok rávenni, hogy magán hagyja a zokniját. Az egyetlen ruhadarabja, amit le tud venni jelenleg, és ezt ki is használja. Melege van. Egyik nap mindenféle történt, és a nyakigösszeszarás után valahogy egy háromnegyed órán át bodyban maradt, és meleg volt a keze és a lába is, mire eljutottam addig, hogy felöltöztessem. (Időnként persze ellenőriztem, hogy nem hűlt-e ki, és előbbrevaló-e a seggtörlés, az enniadás, fegyelmezés és társaik)

Nándi nem vetkőzik, elvan nadrágban és hosszú ujjú pólóban. Nem ér rá. Ha nem szalad, akkor legalább 2, de inkább 3-4 különböző méretű thermo anyagú gyürögető veszi körül. Egyébként ő a legfázósabb a hármuk közül. Ha valami miatt hiányos az öltözéke, akkor felöltözni nem ér rá egyébként, annyira ő sem fázik, hogy szóljon, vagy felvegyen valamit. Esetleg a zokniját leveszi, ha épp elirigyli a zoknitlanságot a tesóktól, vagy belelép valamibe.

Réka, ahogy hazaérünk, azonnal leveszi minden ruháját, kizárólag bugyi-pólóban hajlandó létezni. Szeptembertől májusig folyamatos veszekedés és alkudozás az életünk, hogy mikor, milyen és mennyi ruhadarabot vegyen magára, vagy adhatok rá. Visszakapom az évek óta használt választási lehetőségek felajánlását: választhatok, hogy zoknit húz, vagy nadrágot. A hosszú ujjú szóba sem jöhet. Általában kiharcolom a kettőt: zokni és nadrág, vagy nadrág és pulcsi.
Jelzem, még mindig 18.5 fokról beszélünk. Ha 20 fokig felkúszik a higanyszál, esélytelen vagyok az egyre is. Ha ráimádkozom, fél óra múlva talál valami indokot - beleléptem a vízbe! Mesét nézek, betakarózok! (persze!), de izzadooook!!!

A lakás ebből kifolyólag állandóan tele van szétszórt (fél pár) zoknikkal, Réka nadrágjaival és pulcsijaival.  És nem betegebbek. Jó, most köhögnek kicsit, Misi taknyos is, de ez most nagyon sok ismerősnél, ahol meleg a lakás.

Szóval ezért feleslegesnek tartom, hogy többet fizessünk a tigáznak. Talán még a bőrüket is levetnék...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Szitya írta...

Ez jó! Nálunk is én vagyok a főfázós, de én bekapcsolom a fűtést!!! A mezítlábasság valami kinőhetetlen gyermekbetegségnek tűnik... Nálunk mindegyik űzi, de tisztán emlékszem még anyukám hangjára is, amint naponta nyolcvanszor elismételte: "Szitya, vegyél már fel papucsot!!!"

Megjegyzés küldése