Azé' szeretnek a kölkeim

Szaranyaság ide vagy oda, azért mindig jönnek olyan visszajelzések, amiktől megnyugszom. Ma kettő is.

Reggel öltöztettem őket, Nándira adom a cipőt, fordítva...
- Naaaa! Kacsalábra adtam! - mondom - De béna vagyok!
- Neeeeem! - zengik kórusban azonnal.
- Anya! Te szép vagy!
- Ügyes vagy!
- Okos vagy!
- Kedves vagy!
- A szád se büdös! - kiabálják egymás szavába vágva. Végül Réka összefoglalja:
- Kívül szép vagy, belül finom!

---------------------------

Pihenőidő. Nándi iPhone-nal játszik, én főzök. Elindul felfelé, Rékához, aki mesét néz. Vizuális típusként látom és hallom a lelki szemeim előtt a 10 percen belül lejátszódó jelenetet, ami során ölre mennek a telefonon, és megkérdezem Nándit, nem maradna-e itt lenn velem, amíg főzök. Megáll gondolkozik.
- Jó. Maradok veled. Mit főzöl? Finomat főzöl. Mindig finom, amit főzöl.

Köszönöm gyerekek! :)




(Egyébként annyira zavar, hogy a Nándi címke kisbetűvel van, nem tudom megváltoztatni, hiába írom nagybetűvel már  a második alkalom óta. Nem tudja valaki véletlen, hogy lehetséges-e ezt valahogy módosítani?)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 megjegyzés:

? írta...

Sziasztok,

a statisztikámat nézegetve láttam, hogy olvastok minket :).
Köszönjük szépen az érdeklődést és reméljük találkozunk még :)

Én is próbáltam beleolvasgatni az éltetekbe :)

rjmlp

ilgya írta...

de nagyon édesek:) a részegeknek és a gyerekeknek mindig igazuk van!!!!!;)
a címkében még hagyján,hogy kisbetűvel van a név,(amúgy engem s zavar)de ez én sablonformátumomban a címet is mindig átírja kisbetűre,és olyan béna vagyok,hogy nem tudom átállítani már évek óta....

kikocs írta...

Ilgya, nem lehet, hogy direkt ilyen a formátum? ezt egyébként biztos lehet módosítani, de én sem vágnék bele :D Mondjuk engem címeknél ez nem zavar... egy ideig egyátalán nem használtam nagybetűt, mert azt már nem osztályozták, mikor a 10 ujjas vakon gépelést tanultuk :) aztán megtanultam magamtól...

rmlp! Részemről biztos próbállak követni, és szívesen látlak, ha belenézel az életünkbe :) Jogos is, én is szeretem tudni, ki néz be hozzám.

Megjegyzés küldése