Segítség a vörösiszap károsultaknak

Írtam a kisfiúról, akinek agydaganata volt,  műtötték és lábadozik. Szerencsére jóindulatú volt a daganat, így nagy eséllyel teljes lesz a gyógyulás. A mozgalom azonban él tovább, és más beteg gyerekeknek is segíteni akarnak, sőt, segítenek is. Szervezők, felajánlók és adakozók is.

Ez a mozgalom azért nagyon különleges, mert a pénzzel adakozó ajándékot kap az adományáért. Olyanoktól, akik nem tudnak, vagy nem szeretnének pénzt adni. Így akár vásárlásként is fel lehet fogni az egész adományozás-dolgot. Az én lekvárjaim, amik nekem csak időbe és valamennyi cukorba kerültek, például 5250 forintért keltek el. Ennyit ért valakinek. Kicsit úgy érzem, ezt a pénzt én is adtam.

A mozgalom szervezői most elhatározták, hogy október 15 és 31. között lejáró licitek bevételét a vörösiszap katasztrófa károsultjainak küldik el. Kérlek tehát benneteket, hogy nézzetek körül a blogon - jobbra fent a segíts Daninak feliratú képre kattintva oda juttok - hátha találtok valami szépet, akár karácsonyra valakinek. Vagy magatoknak. Vagy ajánljatok fel, hátha valakinek pont az kell, amit ti el tudtok készíteni. A szabály annyi, hogy te készítsd. És ezzel még segítetek is azokon, akiknek azt meg kell élniük, amit megélnek most.

Nézzetek körül.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése